2011年11月16日 星期三

考完試了

家姐經過二個星期長期作戰, 終於考完試了.



根據家姐班上製作的攪笑班報, 在考最後一科時, 全班在最後10秒倒數, 然後一起Yeah!的叫出來. 可想而知大家面對考試時的壓力有多大.

這一次, 我們仍未能放手. 但家姐的參與程度高了, 不再像以往般被動地預備.

在此校四年, 家姐已經習慣了必須付出努力才能有成果.

我們問她是否讀得辛苦, 她說: 小小啦. 又唔算.

無論如何, 總算是完成了.

家姐看來頗為滿意今次的表現. 下星期對卷, 看看有沒有驚喜了.

1 則留言:

  1. 唉!小學考試嘅壓力真大,依言考完試可以輕鬆一吓啦,預祝妹妹也心到您們最心儀嘅學校,一家人共渡開心嘅聖誕節。
    [版主回覆11/20/2011 17:42:53]剛剛去了青衣東北公園,雖然只有兒童遊樂場同埋單車徑,單車徑有幾個斜坡,上上落落,都幾好玩。
    [詩詩意意回覆11/20/2011 10:08:38]今日我地去大尾督吖,都無乜好地方介紹,呢個天氣,去吓picnic都很不錯呢!
    [版主回覆11/19/2011 09:14:00]我們原本想去打保齡球, 卻full了, 只能去踩roller. 都叫做玩過下. 小四功課多了, 考完試即刻要做功課, 都唔知為乜. 想星期日出街玩. 有無好地方介紹?

    回覆刪除